دانلود|مبانی نظری و پیشینه ارزش ویژه نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده|

مبانی نظری و پیشینه ارزش ویژه نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کنندهمبانی نظری و پیشینه ارزش ویژه نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده|40249301|afw50528958|
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان مبانی نظری و پیشینه ارزش ویژه نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 تاریخچه تحقیق................................................................. 17

2-2 مقدمه........................................................................... 18

2-3 توضیح مختصری از بازاریابی..................................................20

2-4 نام و نشان تجاری................................................................ 27

2-5 ارزش ویژه نام و نشان تجاری................................................. 32

2-6 مدل های ارزش نام تجاری............................................... 34

2-7 رفتار مصرف کننده............................................................... 50

2-8 مدل های ارتباط بین نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده..... 53

2-9 تحقیقات انجام شده در ایران................................................... 59

2-10 تحقیقات انجام شده در جهان................................................ 60

2-11 مدل نظری تحقیق............................................................... 61